Magnat Monitor Supreme Sub 201A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Magnat Monitor Supreme Sub 201A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

sub 1 28-02-2011

Wat een fijne machine! De lage tonen klinken nu lekker vol zonder te bonken. Geluid komt lekker los. Ik gebruik de sub samen met een Jamo setje (passieve sub en 2 satelietjes) De passieve sub blijt lekker meedoen.

rich_nl 20-01-2011

Gebruik deze kleine krachtpatser in combinatie met 2 kleine Magnat front speakers.
De basweergave is subliem en voldoet zeker aan mijn wensen.
Ik ben dan ook zeer tevreden met de aankoop van deze Magnat subwoofer.

mpach 23-11-2010

Nadat mijn oude JBL SCS 188 subwoofer ermee ophield heb ik gekozen voor de Magnat, omdat deze als beste uit de test komt in prijs kwaliteitsverhouding. Met name kleine dingen die het geheel aantrekkelijker maken, met bijvoorbeeld een 200mm woofer, die bij vergelijkbare subwoofers op 180mm zit.

Voor de huiskamer is hij perfect geschikt met de 70 watt versterker.

Het geluidskwaliteit is uitermate goed, en ben zeer te spreken over deze subwoofer